Kontakt
Felanmälan görs vardagar mellan 07.00 och 16.00 genom MARK Fastighet på tel. 021-475 65 65 eller genom att mejla fel@markbolagen.se. Vid akuta fel under kvällar, nätter och helger, kontakta fastighetsjouren, tel. 079-142 33 87.
OBS! Beroende på vilken tjänst som beställs kan medlem komma att debiteras för utfört arbete. Normalt svarar bostadsrättshavaren för det inre underhållet och föreningen för det yttre.
Expeditionen ligger på Morkullegatan 50B. Onsdagar kl. 19.00–20.00 träffar du någon representant från styrelsen. Du kan ringa under dessa tider på tel. 021-35 28 90. Det går också att mejla expeditionen@morkullegatan.se eller helt enkelt lägga en lapp i brevinkastet.
TV, bredband och IP-telefoni ingår i månadsavgiften genom gruppavtal med Tele2. Ring dem på tel. 90 222 om det krånglar eller om du vill beställa någon tilläggstjänst.
Störande grannar eller felparkerade bilar? Ring Avarns larmcentral, tel. 021-31 45 50. De har service dygnet runt.
Fakturaadress
faktura.morkullan@markbolagen.se
Postadress
Brf Morkullan
c/o Mark Fastighet i Mälardalen AB
Elektrodgatan 2A
721 37 Västerås